L'última cervesa del Club
L'última cervesa del Club serà una col·laboració amb els amics de SOMA brewing, amb qui tants bons moments hem compartit al llarg d'aquests 15 anys.
Des de la seva fàbrica a Cornellà de Terri, SOMA s'ha convertit en una de les cerveseres més reputades de tot Europa. Així doncs per al Club és tot un luxe poder oferir-vos aquesta última cervesa de tancament de les activitats del Club.
Aquesta cervesa la tindreu a disposició durant el mes de juliol. El format serà en llauna de 440ml perquè és el sistema d'envasat que tenen. La comanda de juliol la vehicularem a través de la web de SOMA, amb un codi de descompte per a tots els socis del Club
Al correu de juliol us en donarem tots els detalls