Imatge event

Roda d'estils: Les IPA's

La roda d'estils d'enguany la volem dedicar a les famoses IPA. El que avui solem beure amb la denominació IPA no té res a veure amb el que eren les IPA's fa un segle, ni tan sols amb el que eren tan sols fa 10 anys. Si algun estil ha evolucionat de manera constant en el temps ha estat aquest. Que és doncs una IPA?

L'activitat que us proposem és un tast guiat per veure l'evolució de les IPA's a través del temps. El tast el formaran 7 cerveses elaborades per set clubs cervesers diferents que ens hem posat d'acord per poder fer aquesta activitat durant el mes de desembre.

Les cerveses que tastarem són clons de cerveses emblemàtiques que marquen 7 talls temporals que exemplificaran aquesta evolució:

- 1800. Burton ipa, clon aproximat (doncs l'informació de l'època és escassa) de Allsop ipa
- 1950. Mid-century modern english ipa, clon de McEwans
- 1970. American original ipa, clon de la Liberty de Anchor
- 1990. Kid ipa, clon de la Two Hearted de Bell's
- 2000. West coast ipa, clon de la Pliny the Elder de Russian River
- 2010. New england ipa, clon de la Congress Street de Trillium
- 2020. Milkshake ipa, clon de Tired Hans

Un treball coordinat únic d'arqueologia cervesera que dificilment es repetirà gràcies a la col·laboració del Club cerveser can Navarra amb Dehum, El llúpol, Dual hops, DMR, Maquis i Three hops.

L'activitat es durà a terme a la cerveseria El Birrot de Jafre (pendent de confirmar) el dissabte 16 de desembre de 2022. La inscripció és obligatòria i el període per inscriure's serà del 8 de novembre a l'11 de desembre.

Al finalitzar el tast hi haurà la possibilitat d'adquirir el lot vertical de les 7 cerveses.

Lloc de l'event: el birrot jafre