Imatge event

2 de juliol. Assemblea de socis i sòcies 2022

El proper dissabte 2 de juliol celebrarem la nostra assemblea, com sempre coincidint amb el final de la temporada cervesera. L'assemblea és l'espai participatiu on els socis i sòcies poden aportar idees que ajudin a millorar el funcionament que tenim com a entitat.

El nostre objectiu com a Club és autoabastir-nos de cervesa sense necessitat del mercat capitalista, reduint el nostre impacte ambiental i econòmic i afavorint el producte local. Com que aquest és un objectiu compartit la teva participació a l'Assemblea és important.

Enguany ens trobarem a les 19h30' a l'espai de la Carreta del Ter. Allà podrem xerrar tranquil·lament a la fresca, tot fent alguna de les cerveses del Club. En acabar podrem sopar allà tot aprofitant la cuina d'en Jep que té bons burritos, nachos, braves i moltes coses més a preus econòmics. També està previst que al vespre hi hagi un concert de música en viu.

Per assitir necessitem saber quans serem, per això cal apuntar-se en aquest DOODLE indicant, si veniu acompanyats, quantes persones vindreu. Aquest any la inscripció és gratuïta i el menjar cadascú es pagarà el seu.

Gràcies i ens veiem aviat

Lloc de l'event: pavello blanc i verd