Imatge notícia

Grape ale

Amb el nom de grape ale es coneix un estil de cervesa molt arrelat a Itàlia que consisteix en afegir al most de cereals la pellofa i el pinyol del raïm un cop prensat per a fer-ne el vi. Aquesta pellofa que seria llençada és una gran font de llevats i bactèris que permeten fermentar la cervesa d'una forma natural.

El resultat sol esser una cervesa d'una acidesa semblant al vi amb una gran complexitat organolèptica. L'execució d'aquesta tècnica no és fàcil, requereix de certa infrastructura i un celler que tracti del vinyes de forma ecològica. Per això per aquest projecte hem ajuntat a tres actors: El Celler Mas Vida de Cistella que ha aportat la seva verema i l'espai de fermentació, Limbik de Figueres que ha aportat la infrastructura i bona part de la feina, i el Club can Navarra que ha aportat el coneixement per a dirigir tot el procés.

Si tot va bé pels volts de Nadal tindrem a punt aquesta grape ale que es comercialitzarà i també estarà disponible pels socis del Club